Det hände en hel del idag

Det vart film med Freja..

Vi hann nästan igenom 2 till och med, vi åt middag mellan dom. Hon tog en dusch innan hon åkte hem med sin mamma när hon kom.

Sen har jag vilat på soffan, även om det har varit lugnt så tar det på krafterna & har haft huvudvärk som molat hela dagen. För musklerna i nacken är helt slut just nu. Så det blir att använda nackkragen...
Har lyckats göra ett par örhängen & 2 st hårsmycken till. Hade beställning på dom örhängen & fick en ny idag på ett hårsmycke. Tycker det är så kul att andra vill ha det jag gör. För skulle jag bara göra allt till mig själv så skulle jag ha smycken i överflöd!! Vilket jag redan har mycket av.

Får se vad som händer i helgen, det är inte riktigt bestämt än. Men tar det som den kommer...
Nu blir det borsta gaddarna & nanna kudden, i min rena säng! :)

Tror min lilla bebis börjat sitt löp...

Hon är inte som alla andra, vilket är tur ;) Gos Jane!



Kommentarer
Postat av: Kimkaroline

Hello, any body here???

2011-05-30 @ 15:50:39
URL: http://kimkaroline.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0