Att avancera & utvecklas tillsammans inspirerar!

Nu har vi kommit in igen efter en lång & skön promenad.
Rolig var den framförallt!

Jag har utvecklat, avancerat en övning, då dom är utan koppel & ska stanna. Nu räcker inte det utan dom ska lägga sig på plats också & 1, vänta på min signal då dom får komma till mig, ta ögon kontakt & får belöning. 2, jag vänder, går åt andra hållet, stannar, vänder mig, ger en signal & dom får komma för att få en belöning.

Det gick super bra, dom är SÅ DUKTIGA!
Det gör mig mycket inspirerad, vill utvecklas mer, med dom tillsammans. Dom kan båda 2 nu utan koppel, samtidigt, gå fot i bredd. Vilket är jättekul! Man kan hela tiden bli bättre, utvecklas & avancera. Det är bara man själv som sätter gränserna. Vi är långt ifeån fullärda!

Nu blir det soffan, framför TV & lite middag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0