Fixar, påtar & donar, snart klar...

Shit vad dagarna bara försvinner!

Förra veckan vet jag inte helt ärligt vart den tog vägen??
Men nu är det en ny vecka & en massa saker jag vill hinna med.

Tog adjö av bilen i söndags, ja i alla fall nästan. Den är flyttad från radhuset nu. Har den inte påställd & den är heller inte körbar. Men eftersom jag flyttat måste även den flytta. Så skönt, det har hängt över mig bra länge nu!

I söndags var det julmarknad, som jag & Jonne gick på. Så då fick jag ny inspiration. Har tagit tag i saker här hemma som hängt över mig ett tag. Gick igenom linneskåpet i lördags, för att hitta en julduk. Hittade några att välja mellan. 

Har letat julgardiner ett tag som ni vet. Men nu slipper jag då jag hittade längst upp, längst bak, 3 st kappor som var till köksfönstrena. Diskreta & inte allt för juliga. Så nu har jag fått upp dom, där kan dom hänga tills jag hittat vår & sommargardinerna.

Hittade även en längd i spets som passade till master bathroom.  

Bland det jag hade sen innan hittade jag 2 st längder som fick bli dom nya gardinerna i lilla badrummet. Fixade så man kan dra för dom om man så vill. Då fönstret är ut mot altanen & brevid ytterdörren. Det var det sista som kom på plats i lilla badrummet.

Nu är det så fint! & jag är super nöjd!



Idag har jag varit en sväng till radhuset, snart är hela köket städat & klart.
Nu till kvällen var jag till en av mina kusiner, firade hennes 12 års dag!
Åt massa gott...

Nu tackar jag för mig, är helt slut! Så tänker gå & krama kudden...
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0