Torsdag 20111229

Försöker hitta någon inspiration till vad jag ska skriva...

Kanske är så när man är lite krasslig?...
Hade tänkt blogga några bilder. Men kan fortfarnade inte föra över bilderna från mobilen till datorn. Har sökt på
google efter en manual, till min mobil. Men hittar inget. Så får ringa till en support & hoppas på att dom kan hjälpa mig.

Har inte hänt speciellt mycket idag, har även denna dag legat på soffan större av dagen. Febern har gått ner, men blir trött & varm när jag gör något. Förkyld, så låter som en kraxade kråka... Men det kan säkert vara en reaktion efter allt jag har stått i innan & under julen också.

Så får ta en dag i taget helt enkelt.

Tarzan kom hem sent igår, så nu är hela familjen samlad igen :)
(han var borta i 2 nätter). Tror han blir lite sur när jag inte är hemma & försvinner iväg då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0