Tandläkarbesök & en hel del annat!

Har inte besökt tandläkaren på 7 år!

Men fick ändå beröm idag för att jag hade fina tänder & lite tandsten för att de var så länge sen.

Så har inte misskött mig helt. Det var lite läskigt till en början, men han var så snäll tandläkaren så det gick bra. Har väldigt trångt mellan tänderna. Så har svårt att komma åt emellan. Jag kan göra det med tandtråd om jag tvingar ner den mellan tänderna. Så nu ska jag börja med munskölj så jag är säker på att det blir rent.

Har fått en återbesöks tid, då jag har ett litet hål i ena visdomstanden. Men det var ingen brådska, så det blir nästa år först.

Nu är det gjort, jätteskönt! Tack vare Jonne, som bokade tiden åt mig.
Har prioterat bort tandläkaren de senaste åren då jag inte haft råd. Men nu hoppas jag att jag ska kunna göra regelbunda återbesök. Jag ska ju trots allt leva med dessa tänder ett tag till ;)

Efter det åkte vi till Jonnes jobb, jag kunde vila lite. Innan det var dax att ta en tur igen. Tillbaka till centrumet där kläderna är köpta, som jag fick för någon dag sen. Ville se om jag kunde byta ut den bruna toppen mot något annat? 

Hittade massor!!

Men kom där ifrån med en ljusrosa topp & ett linne istället. Hittade en skitsnygg klänning också. Men den lämna jag kvar i butiken (så länge).

Har sen en tid tillbaka beställt en limpistol, som hade kommit. Den hämtade vi upp sen, men fick såklart med mig en hel del annat också. & någon julklapp som slank ner... Så nu jä**lar ska  det tillverkas julkort!

Bilder får jag blogga imorgon, för nu måste jag lägga mig. Om jag ska orka med att umgås med min syster Malin imorgon!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0