Min nya telefon



Den vita har jag valt. Är super nöjd!
Nu ska jag bara få hjälp med ett program så jag kan överföra alla mina kontakter. Sen få rätt inställning så jag kan ta emot mms & koppla upp mig.

Men detta betyder också att man nu kan nå mig igen på mitt vanliga nummer igen! Efter 6 veckor, sjukt många & långa samtal med min operatör, trix & fix, hit & dit... Fick för mig igår att pröva mitt sim kort igen, efter att det inte har fungerat. Då det helt plötsligt gjorde det, utan att hört något om att det är i bruk igen??

Men men, summan av kardemumman är att jag har lyckats få tillbaka mitt nummer & har en ny skit snygg telefon!!! Som jag köpte igår när vi julhandlade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0