Julshopping

I söndag åkte jag & Jonne iväg till huvudstaden för att julhandla..

Fick en hel del fina saker, utöver min nya telefonen jag köpte.

Har länge letat ett par finare vinter kängor att gå bort i, nu har jag hittat dom.
Ett par Timberland kängor.


Hittade även ett par snygga, varmare, finskor av märket FACE på 50% REA.
Så slog till på dom också.


Hitta en super snygg kofta på MQ av märket Bondelid, den var 30% REA


Tycker även baksidan är riktigt snygg!


En topp som passar till av samma märke.


En till topp, passar även den till koftan.


Sen äntligen hittade jag en tvålkopp, som jag har letat efter.


Så detta fick jag av mitt hjärta & underkläder. Så nu har jag kläder till julen, när man vill vara fin.
Jonne hittade en skitsnygg skjorta till sig själv. Resten var presenter & julklappar så de kan jag inte säga vad det är ;)

Är super nöjd med mina nya kläder & skor!! Tack snälla älskling för dom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0