En dag på stan med syster & Marika

Var & julshppade med min syster Malin & min brors sambo Marika.

Det var riktigt mysigt att strosa runt & kika på julklappar..
Det var en HEL dag! Mötte upp dom vid 11 tiden, vi lunchade på ett cafe tillsammans. (Skulle lägga upp bilder här, men får inte min nya telefon att synka med datorn. Så det får vänta).

Efter det så började vi köpa julklappar, då vi innan  bara spanat in olika alt. Men det är inte lätt att köpa till syskon, respektive.. Men jag lyckades få mig med några hem. Så dom flesta är klara. Det är någon klapp som jag ska komplitera med.

Var inte hemma förens vid 18.30 tiden, utsvulten & slut! Så när jag ätit en sen middag, så stupade jag i sängen. Trots gårdagen gick jag upp i ottan. Ja i alla fall nästan, klockan var 6 när jag vaknade & klev upp 6.30. Har varit uppe sen dess, men tog det lungt ända in på eftermiddagen. Innan jag vaknade till liv. Tanken var att ta en tur till radhuset & sen vidare till staden & göra äreenden. Men då jag inte kände mig ok, så stanna jag hemma. Har pysslat, fixat, tvättat, plockat!

Nu sitter jag här, Jonne kommer snart hem igen. Äta lite middag tillsammans, sen tänkte jag tillverka julkort.

Hoppas jag snart ska få ordning på inställningen, så jag kan ladda upp bilder från min telefon.

Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0