Vet snart inte vad jag heter...

Vet inte vad jag ska skriva om?..

Har ingen inspiration. Vet inte vilken natt i ordningen jag inte fått sovit nu. Var upp med Bazze vid 3 tillfällen & Nellie 2 gånger. Hon har påbörjat sitt löp nu. Mycket tidigare än väntat..

Har vilat på soffan, slumrat lite... Men nu hållit i gång en stund för att förhoppningsvis får sova i natt.

Detta sliter på kroppen, det känns nu!

Nellie bajsade för första gången igår & det var inte sås som kom ut:)
Så skönt!
Nu har hon så smått fått börja äta low fat torr foder. Imorgon kommer hon endast att äta det. Sen så småningom gå över till sitt vanliga. Bazze äter också low fat torr foder för tillfället.

Nu tror ja, jag ska ta mig en varm & skön dusch. För att sen utfodra hundarna.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Ja du, oj oj vad sömnen är viktig!! Det lär man sej inte förrän man lider brist på den...

Jag önskar att du får en lugn natt snart och får SOVA!!!!

Härligt att de börjar bli bättre nu, de fyrbenta vännerna.



Kram!

2011-08-11 @ 23:17:40
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: sussi

Glad jag vart för kommentar hos mig då fickjag även tillbaka din bloggadress. Min webbläsare kraschade igen och där hade jag mina favoriter.



Läste i kapp. Skönt hunden är hemma igen de som har barn borta. Du ser ut att ha haft en fin sommar! Roligt att se i bild kram

2011-08-11 @ 23:57:22
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Ja den är ju det. Man är trött annars, men nu tröttare än tröttast.. Tack snälla! Det blev betydligt lugnare. Men väntar fortfarnade på natten då jag få¨r sova ostört.

Kram



Svar Sussi:

Tack! Ja sånt händer... :(

Nu när jag har bytt dator, får jag leta mig tillbaka till era bloggar oxå.

Ja, riktigt skönt att det gick bra i slutänden.

Ja, bästa sommaren på länge! Så har njutit & tänker fortsätta göra det ;)

Kul att du gillar bilderna, tack! Kram kram

2011-08-13 @ 17:15:24
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0