Pyssel i köket..

Nu har dagens så gott som nått sitt slut..

Jag har fått ltie gjort idag i alla fall. Fast jag borde tagit det lugnt. Men när jag går här hemma & ser sakerna som behövs göra & dagarna bara går. Det är svårt då att inte ta tag i det. Så 2 vitrinskåp har blivit rengjorda. Diskat glasen & gjort fortsättningen på omorganiseringen i skåpen.

Så är nöjd med min dag.

Nu har min sambo lovat mig massage :)

Vilket jag ser fram emot!

Ha det gott så länge, så höres vi i morgon..
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna D

Visst är det skönt att få lite gjort? :)

Själv ar jag skitdålig nu och bara ligger, vansinnigt frustrerande. :/



Massage!!! Vad skönt!!!! :) Måste säga åt min äkta hälft om lite sånt till helgen. ;)



Kramar!!!!

2011-08-30 @ 23:17:08
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Ja, jag trivs inte när det är kaos runt mig. Vill att var sak har sin plats! Sen kan det vara lite stökigt för stunden. Men detta var en sak som hängt över mig ett tag nu...



Jobbigt! Vet hur frustrerande det är... Hoppas du blir bättre snart!



Så skönt med massage innan man ska sova. Sover så mycket bättre.. Har blivit lite bortskämd med det nu ;)

Kram kram

2011-08-31 @ 14:06:43
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0