Passa på att njuta av värmen så länge man kan

Sitter inne nu efter ha tillbringat eftermiddgen ute i solen..

Fick endast kliva upp 2 gånger under natten, stora framsteg! Nellie sov för första gången en hel natt på minst 10 dagar. Bazze lurade mig en av dom 2 gångerna jag klev upp, då han bara tyckte allmänt synd om sig själv.

Idag har Bazze fått börja med sin diet, lite försiktigt. Det verkar som om magen är lugnare.

Det känns som om hösten är här?
Hoppas det bara är tillfälligt, vill njuta lite till av värmen & kunna bada några gånger till. Har fått njuta idag i alla fall, satt ute & åt min frukost (kl 11.30), läste i min bok & drack kaffe. Sen när hundarna började bli för uttråkade så tog jag ut dom & min princess cruser.

Det vart en bra tur, var ute 55 min inkl en paus på 10 min. Körde i skogen & på vägen. Dom tycker det är jättekul! Nellie & Tayla sprang lösa i skogen & på dom mindre vägarna. Men då Nellie löper så behöll jag Bazze i kopplet. Vi hade en riktigt mysig tur tillsammans. & vi får mycket trevligt bemötande från dom vi passerar & möter.

Nu ligger dom & sover här runt om mig.

Snart blir det till att börja med middagen, det står tacos på menyn idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0