Nu bgörjar min dag...

Nu när ovädret har passerat förbi vågar jag sätta mig här vid datorn en stund...

Idag var det svårt att komma upp. Lag mig ändå tidigt, nämare 10.30. Men kom inte upp förens efter 13. Kändes som om jag hade feber i kroppen. & när jag hörde ovädret på utsidan var det mysigt att få ligga kvar i sängen. När jag visste också att hundarna hade fått komma ut & göra sina behov.

& efter regn så kommer solsken, vilket det är ute nu.
Som jag vill på något sätt passa på att njuta utav.

Sen är det ju det där med trimmningen/klippning av hundar. Jag har 3 st som har ett stort behov NU. Har tagit det mest akuta, men behöver göra det klart. Så funderar på att fortsätta med Bazze?

Men går jag ut med dom innan, så är han blöt i pälsen när vi komemr tillbaka. Då blir det svårt att klippa den... Så får nog börja med det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0