Nu är alla samlade igen...

Kom hem igår vid 18.30 tiden med lilla Prinsessan.

Det var min Nellie jag fick tillbaka, med massa energi. Hon & Bazze hade saknat varandra. Det är alltid lika roligt att se dom återförenas igen. Dom pussas & leker.

Nellie går nu på diet ca 1 vecka framöver.
Har satt Bazze på samma, då han också är lös i magen.
Nellie får ca 6 mål om dagen, i väldigt små portioner. Nu i 3 dagar får hon burkmat, sen går vi över till samma sort fast torr foder. (Royal canin low fat). Så småningom kommer hon gå tillbaka till sitt vanilga foder, royal canin adult. Men det är i nuläget för starkt för hennes mage.

Nellie sov hela natten. Hon var trött.
Dock gjorde inte Bazze det. Så var upp med honom vid ett par tillfällen.

Så även jag är helt slut i kroppen, mör & har ont. Var som en fiolsträng i ryggen igår, hade svårt att andas. Men med lite massage så lättade det lite. Så fram tills nu har jag legat på soffan, sovit & glott på film.

På ena sidan om benet


På andra sidan om benet


Och 2 till...




Ska trots detta försöka ta mig ut med hundarna nu, med min scooter. Så dom får röra på sig lite. 

 

Kommentarer
Postat av: EDSmamman

men vilka goa bilder. tack för dina kommentarer, det är så himla skönt att dig och andra eds:are att ty sig till. Ni förstår hur det känns. För det kan aldrig någon annan göra. Inte ens de som känner mig mest.



Får du ont av din scooter? det går jag, jag kan inte sitta och åka på grusvägar om det skumpar för mkt för då packar mitt bäcken i hop. Kram kram

2011-08-10 @ 20:51:01
URL: http://edsmamman.se
Postat av: Madeleineslife

Svar EDSmamman:

Tack! Dom är ju för söta....

Nej det är ju så, det är tur att vui har varnadra. Vi behöver det & våra vänner..

Jag kan få ont om jag kör längre, eller om det är gropigt. & då i nacke & rygg. Men den underlättar otroligt mycket! Nu kan jag ta mig ut dagar jag även inte är på topp. Man får köra lugnare där det är gropigt.

Jag kan få riktigt ont av att åka en kurvig & gropig väg även med bilen.

Hoppas det var svar på din fråga?..

Kramisar

2011-08-11 @ 18:27:04
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0