Njuter....

Tycker inte att jag kan säga det för många gånger.

Tack för alla fina kommentarer jag får! Dom värmer...
Har svarat på några nu så gott jag kan. Om ni någon gång väntar på svar & jag inte gör det samma dag. Så är det för att orken inte finns, hoppas ni har överseende med det?

Det vart en heldag i stan igår, så somnade gott sen till kvällen.
Har gjort några samtal nu, bl.a till veterinären. Sagt till att vi tog med oss mat hem igår & bokat tid. Så nu är det ur världen.

Vädret är underbart! Solen skiner, det fläktar lagom & jag njuter....

Ska vila mig i from inför kvällen. Då vi ska in på pride festivalen, då det är shlager tema ikväll :)
Har aldrig varit där, så det ska blir en upplevelse & roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0