Nellie får komma hem

Klockan hann bli efter lunch innan jag fick samtalet jag väntat på hela morgonen.

Inatt har Bazze varit dålig i magen. Så det är någon stress grej. Vi har 3 extra hundar här nu, vilket verkar ha stressat dom? Men det konstigt nog syns inget utåt på dom. Men det är de enda som är annourlunda.

Dom har alltid träffat & umgåtts med mycket hundar, har inte varit med om detta tidigare. Så det var en ny erfarenhet. Så inatt har jag sprungit ut med Bazze.

Han har dock inte kräkts & har ingen blod i avföringen.

Men nu ska jag i alla fall få hämta hem min Prinsessa. Hon har inte kräkts något mer & inte haft diarré efter igår kväll. Så nu hade hon fått mat på morgonen & kommer gå på diet. Så ska göra mig i ordning & sen hämta hem henne...

Är så glad att det inte var värre!

Tack för allt stöd jag har fått!! Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anna D

Gud så skönt att det inte var värre!!!



Sköt om er nu och ge henne en massa extra kärlek. ;)



Kram!

2011-08-10 @ 00:22:21
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0