Lunch med bonus-svärföräldrarna & bio...

Hade en mycket trevlig dag igår, vi träffade Jonnes extra mamma & pappa. Åt en långlunch tillsammans. Har tidigare bara pratat med henne på telefon. Men nu har jag fått ett ansikte på dom också :)







Rastning av hundar innan bion...


När vi ändå var i Heron City så passade jag & Jonne på att gå på bio :)
Vi såg Jag saknar dej!

Den väckte många jobbiga & hemska minnen. Den var mycket bra & absolut sevärd. Den kan jag rekommendera!

Idag har jag fått betala för helgen. Men gör gärna det!
Har sovit större delen av dagen.

Efter middagen tog vi en kortare promenad tillsammans med hundarna..
Vi plockade svamp i lördags, ska tillbaka dit senare i veckan när de mesta har vuxit till sig... Det var ett hav av höstkantareller...

Kommentarer
Postat av: Anna D

Visst kan man betala priset ibland för att få ha det kul. :)



Sådana hav gillar jag. Hav av kantareller. :) Jag har en hel del här också, men inte riktigt som hav. ;)



Det ser ut på klädseln som att vädret var skapligt också, härligt!



Kram!!

2011-08-30 @ 00:05:56
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Vi var alldeles lyriska! Hundarna kunde inte helller röra sig. Dom visste inte vart dom skulle ta vägen när vi skrek på dom ;) För att inte trampa ner svamparna..



Japp vrmt & fint väder var det! Var nästan lite varmt klädd. Men hellre det... :)



Hoppas du haft en bra helg!? Kram kram

2011-08-30 @ 13:31:37
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0