Kör start!

Tvättar lakan igen!!

Tayla löper & smet upp i sängen efter vi gått upp. Så det vara bara att riva ur sängkläderna igen! (gjorde det senast i måndags) Vårat nya lakan...

Har förberett middagen. Oftast så brukar Jonne laga maten. Men idag måste den vara klar tills han kommer hem. Då vi ska börja i en kör idag :)

Har så länge velat göra det, när denna kör startade för några år sen såg jag min chans. Men har inte kommit iväg. Nu när vi blev träffades ville vi göra något tillsammans. Eftersom han sjungit i kör tidigare & jag gjorde det på skoltiden, så tänkte vi göra det ihop nu :)

Så kul!!!
Längtar... Äntligen få göra något. Har ju slutat med allt jag höll på med pga av min EDS. Ja förutom ridningen då (dock är det mycket mindre av det idag). Gillar att sjunga, gör det så fort jag får möjligheten. Men vill utveckla mig själv, få gemenskapen. & som pricken över i:t så får jag göra det tillsammans med Jonne :)

Det är 1 gång i veckan, vilket passar mig perfekt!

Kommentarer
Postat av: åland

låter helt underbart att du får ta upp sångintresset och med din hjärtevän till på köpet!Härligt!!!

2011-08-31 @ 20:07:19
Postat av: Anna D

Jag älskar också att sjunga, har både sjungit i kör och i band, men som så mycket annat har min EDS satt stopp.

Jag önskar er härliga kvällar när ni tränar, det är ju så otroligt kul!!! Och tillsammans också. <3



Kram!!!

2011-08-31 @ 23:11:00
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Jaha, ja tyvärr är det en del man står över. Men det är inget som säger att man inte kan börja med något annat sen ;)

Tack snälla!! Ja det var lite roligt.. Vem hade kunnat tro det för ½ år sen?.. ;)

Kramis <3



Åland:

Ja, jag ser fram emot denna höst! Så kul!

Kram kram

2011-09-01 @ 22:26:32
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0