Ett steg tillbaka...

Uppe tidigt idag, varför vet jag inte?..

Jo, Bazze började yla i och för sig ganska tidigt. Han tyckte synd om sig själv. Sen så ville jag ha sällskap till frukosten. Så har varit upp ett par timmar..

En gång var jag upp med Bazze i natt. Han snodde åt sig kattmat igår eftermiddag. Så nu är det tvärkört! Hans mage hade lugnat ner sig... Men nu får han nog fasta idag & så börjar jag om imorgon igen.

2 nätter i rad nu har vi gått nattpromis med honom, det verkar ge gott resultat.

En katt (tror det var Gunnar?) kissade på dörrmattan i sovrummet i morse. Så det har jag fått tagit hand om nu på morgonen också. Han kissade ju i sängen för ett par dagar sen när ena hunden vi passade skrämde skiten ur honom. Så funderade om det hade börjat lukta. Har tvättat täcke & överdragtet till bäddmadrassen, men man vet ju inte...

Är det inte det ena så är det de andra ;)

Har inga exakta planer för dagen, mer än att jag ska försöka dra av golvet med en torrmopp. I alla fall där det är som värst. "Gå" en promenad med hundarna. Sen blir det väl lite pyssel här hemma tror jag?

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anna D

Visst är det kul med "tjuvhundar"? ;) Nä, särskilt inte när de blir sjuka i magen av det, jag vet precis hur det är. :/

Idag har jag gjort alldeles för mycket, precis som igår, men det är ju lika bra att köra på när man ändå har ont... ;)



Ha en fin ny vecka.

Kram!

2011-08-14 @ 23:28:33
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Mmm eller hur... NOT!! Nu har vi löst det så att kattmaten står på bänken i tvättstugan, så vi slipper ta den striden. Dom verkar tycka det är värt att matte blir arg, för att få äta lite katttmat.



Jobbigt... Ja fast det är nog då du borde dra i handbromsen!...

Ta hand om dej.. Tack detsamma! '

Kramis

2011-08-16 @ 09:58:06
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0