Nu börjar en ny fas i mitt liv!

Äntligen har jag fått hjälp med tomten & kan släppa det!

Så skönt!

Det vart 2 flugor i en smäll, för samtidigt så umgicks jag med Laila :)
Jag bjöd på äppelpaj...


Nu har en annan fas i mitt liv börjat, tillsammans med Jonne.



Vi har nu träffats ett tag & trivs super bra tillsammans!
Jag är sååå lycklig! Känner mig som en ny människa.

Nu känner jag mig tillfreds med att dela med mig av honom här. Förmodligen har ni haft era aningar, kanske listat ut det redan?
Men jag har varit väldigt försiktigt. Vill inte ta ut något i förskott.

Men nu kan jag inte längre hålla det inne. Det händer så mycket i mitt liv & i vårat tillsammans, som jag vill dela med mig utav. 
Jag bor nu mer eller mindre hos honom. Mitt radhus har jag kvar, men mer som en säkerhet. Jag bara vattnar blommorna (dom som är kvar) & hämtar posten. Mer är det inte. Sen vill jag HEM :)

Igår kändes det som vi tog ytterligare ett steg i våran relation.
Äter vi här (i radhuset) för sista gången nu (igår)?

Djuren trivs super bra i sitt nya hem! Dom har fått nya kompisar, Jack russeln; Tayla, & katterna; Maggan, Puma, Sture & Gunnar.

Så vi är en stor familj :)

Kommentarer
Postat av: Solblomma

Åh va härligt :) ni ser verkligen kära ut!

2011-08-27 @ 17:02:22
Postat av: åland

Men va underbart!!!Grattis!!Jag absolut inte anat nånting!!!Så glad för er skull!!

2011-08-27 @ 17:09:04
Postat av: litentanta

Hur jädra härligt som helst, livet är till för att levas och ju fler desto härligare kanske man kan säga för att göra det enkelt.. ;)



Kramen!

2011-08-27 @ 18:07:24
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis !Vad glad jag blir för din skull och varm i hjärtat.Kärlek är underbart.Jag önskar dig allt gott i din nya underbara relation.

2011-08-27 @ 22:05:26
Postat av: Malin

<3 Kram och Lycka Till <3

2011-08-28 @ 16:15:13
Postat av: Anna D

Ett stort grattis till er!!

Det finns inget bättre än att ha en älskad att dela sitt liv med!!

Jag och min man firade nyligen 14 årig bröllopsdag, och vi är fortfarande kära, hör och häpna. ;)



GRATTIS igen!!!! Kramar!

2011-08-28 @ 23:06:16
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar: Tack snälla för alla fina kommentarer & era varma ord! & gratulationer!



Vad underbart Anna D, jag hoppas jag är lika kär om 14 år!



Bamsekramar till er <3

2011-08-30 @ 13:26:31
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, vad roligt! Grattis! :) <3

2011-08-31 @ 17:13:45
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0