En liten shopping runda blev det


Började med mitt äreende på apoteket..

Där hittade jag 3 st lack, ett som letat efter & 2 andra som jag behövde.. Så jag slog till på alla 3 :)


Hade inte hört något ifrån klockmäster, där vi lämade in mitt armband bla. Så var tvungen att höra hur det blev med det? Vi hade bestämt att dom skulle höra av sig om ett kostnadsförslag. Men då jag inte hört något så undrar man ju.. Mitt armband var klart! Vart lite chockad, eftersom dom skulle ha ringt först..

Men nu har jag i alla fall mitt armband teillbaka, 3 länkar kortare & förstärkt. Har inte kunnat använda det på flera år, men nu äntligen sitter det på armen igen :)


Men sen måste man ju kolla läget lite, om man kan göra något fynd ;)

Vilket jag gjorde! 70% REA!!

Tog ett gäng plagg, 2 passade som handen i handsken.

En Peak Performance T-shirt, som hade kostat 399 kr


& en figursydd kavaj, i kort modell & 3/4 ärm, i märket mbym


Den hade kostat 799 kr


Jag betalade 359 kr istället för 1198 kr. Mycket nöjd med mitt kap!

När jag skulle sola, som jag såg fram emot. Hade jag inte hittat mina skyddsglasögon. Tänkte då att jag köper nya på plats. Men icke. Det var helt slut! Så det blev inget :(

Passade på att prata lite med Marika, innan jag åkte hem...

Nu ska jag snart nanna kudden... Behöver ladda om inför imorgon!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0