Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma igen, allt är som det ska vara...

Jag solar, njuter av sommarvärmen. Resan hem igår gick förvånadsvärt bra för min del. Med korta stop efter vägen.

Hämtade Bazze & Nellie på gården, som var jätteglada att få komma hem igen! Så skönt att få sova i sin egna säng igen. Har inte sovit någe vidare dessa dagar jag varit borta. Vi bodde på ett vandrarhem, som var en fd militäranläggning. Rummen var som en cell. En våningssäng & 2 enkelssängar! That is!

Jo just det. Ett lysrör i taket.

Ingen krok att hänga ifrån sig jackan på, ingen stol, inget bord att kunna lägga ifrån sig saker på. Så som tur va, var vi "bara" 2. Så vi använde våningssängen som klädhängare, torkade handdukar på, la ifrån oss saker på den..

Så vi var i farten hela dagarna, mer eller mindre.. Hann med en hel del, hälsa på några bekanta, bada, shoppa, se en hel hög bra artister, slappa & långa sovmornar ;)

Nu har jag gått igenom nästan alla blommor ute i trädgården, rensat dom, hunnit baka banankaka till farmor som fyller år idag :) Lovar att det kommer bilder sen på bakverken ;)

Har du semseter, ute på resande fot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0