Shopping på stan!

Min dag på stan...
Började med ett besök hos läkaren.

Har nu uppdaterat mitt kontors materiel lite.. Pärmarna räcker inte till med alla papper FK skickar ut! Sen vart det lite nya pennor, register så man hittar i pärmarna oxå ;)



Sen hade jag sett att dom hade sport B-H till ett överkomligt pris på intersport som passade min budget, REA. Har svårt att bära vanlig B-H då det trycker & gör ont över revbenen & axlarna. Så en sport b-h kommer göra att jag får mindre ont!

                             Så nu äger jag en igen :)



                            Bak



Något som jag också är i stort behov av är mjuksbyxor. Har bara ett par nu som är hela, dom jag köpte 2005. Det är alltid svårt att hitta några som passar, som har en bredare mudd upptill & inte sitter för hårt i midjan, dragsko eller mudd nertill (eftersom alla byxor är för långa i benen på mig). Idag hittade jag ett par på REA. Så nu slog jag till! Det känns inte att jag har dom på mig :)



Bred & mjuk mudd sen en rolig detalj på sidan.



Drasgskon...



Har i flera år velat köpa mig ett pannband, men inte tagit mig råd. Nu gjorde jag det! Det blev kanske inte färgen jag hade tänkt, men nu börjar jag gilla den :) Inte bara färgen, utan den sitter så sjukt skönt! Det är som om man inte skulle ha något på huvudet. Sen tänker jag att nu när det är för varmt för en mössa men det blåser & då gör det ont i mina öron är denna perfekt! Som om inte det vore nog så har jag upptäckt att den håller bort håret ifrån ansiktet :)



Frågan ar sen om den skar sig totalt med min vinter jacka? Tror inte det?
Vad säger ni???



Vi avslutade jag & Laila våran shopping med en fika på stan. Men det var ingen höjdare för min del, mazarinen jag tog var TORR! På vägen hem överraskade Laila mig med Thaimat! :) Vi tog med oss hem. Super gott! Jag valde kyckling i röd curry med bambuskott.

Idag har jag köpt saker som jag länge tänkt gör men inte tagit mig råd. Känns bra nu i efter hand. Men får äta lite mindre nu :) Det är inte bara praktiska hjälpmedel & ortoser man köper för att skona kroppen utan kläder också.

Nu måste jag lägga mig ner! På återseende....

Kommentarer
Postat av: sussi

snyggt! Jag söker ännu med ljus och lykta efter "bra" bh.som tur är har jag små bröstS Vanlig BH är jag död av får ont i ryggen där BH knäpps igen, sportBH är samma sak får jätteont efter ett tag. Hittade BH som man bara drar över som går runt du vet man kan ha till ärmlösa klänningar bl..Men då har jag så små bröst så de hasar ner hahah.

Hemma går jag BH lös samma när jag jobbar inom psykiatrin. Då hare jag på mig Tshirt, lendstingets kortärmade och en väst över. Så de bulsigt så de syns inte :)

2011-04-06 @ 08:00:25
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Sussi: Nu när jag tittade på sport bh:ar så vart jag förvånad över att det är inte meningen att man ska ha större bröst?.. Men jag klämde mig i denna ;)

Det är inte helt optimalt med en sport BH, men den funkar mycket bättre än en vanlig BH. Annars får jag gå utan. Men håller med dej det är inte lätt!!

Bra attt du har löst det på så vis. Kan själv gå utan bh, men jag vill inte genera andra.. ;)



2011-04-10 @ 13:43:46
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0