Nu är våren här!

Mör i kroppen idag..

Men har hållit mig vaken & varit ute på en promenad i vårens tecken!

Vart alldeles lycklig när jag fick se krokusarna!


Porlande vatten är som musik för öronen & ett härligt vårtecken!


Trodde inte mina ögon när jag fick se några blåsippor


Det var också full fart på måsarna!

Väntar man lite till så kan man kanske snart sig ut med båten


Så underbart! Man blir alldeles lycklig i själen! Allt som väcks till liv igen som har svoit under vintern, alla fåglar som är tillbaka & sjunger... Det finns en ljusning!

Kommentarer
Postat av: litentanta

Åh, jag måste masa mig ut o titta lite, snön tinar ju för fulla muggar här också. Blir lätt att man kör en "dubbel-konvalecens" (stavning...) när dotra ligger hela dagarna, då blir jag sittandes också. Tror inte att jag kommer att hitta några blommor dock, måste nog gå ett tag till här uppe!



Kram o se till att lägga dig I sängen före du somnar i natt då ;)!

2011-04-05 @ 20:33:45
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0