En skönt promenad förenat med nytta!

Tog en promenad ner till sågen tidigare idag som hade 20% på allt i sortimentet, då XL bygg firade 2 år.

Hittade nu ett dörrstoop!
Jag har under ett tag funderat på hur jag ska lösa det med dörren till mitt sovrum på natten. Har prövat allt, men antingen öppnar Nellie dörren eller så river hon gallret utanför så hon kommer in, sen ligger hon i sängen när jag vaknar. Sätter jag henne i buren börjar hon pipa vid 6-7 tiden på morgonen. Så då slog det mig att ett dörrstop måste fungera :) Så nu har jag införskaffat ett, på dagarna kommer jag ha det till badrummet, så katterna kommer in men inte hundarna eller några barn. Sen till natten till sovrummet :)



En såg har jag länge tänkt köpa, men inte tagit mig råd. Nu har jag gjort det.


En syl, till läder hantverk.


När gick hem paserar jag affären & havet. Var där i onsdags, då var isen kvar. Men inte längre... Tjoho!!!


Det var mycket skönt ute!! Var svettig när jag kom hem igen.. Hundarna flåsade.. Det var skönt att få njuta av det vackra vädret!

Har du hunnit njuta av vädret idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0