En fantastisk dag, bilderna får berätta hur min dag var...

Vilken dag!!!

Finns absolut inget att klaga på!
Har suttit ute i solen i endast linne & leggings. Så underbart skönt! Tog en kaffe med vattenmelon, som är så mycket sommar.


Målade naglarna


Fixade lite i trädgården, det är terapi, höra fåglarna kvittra...

Bazze alltid vid sin mammas fötter, som min egen bodyguard ;)


Svarta vinbärsbladen börjar slå ut


En stackars liten.. Men det ser ut att vara fler på väg. Men Nellie har möblerat om ett antal gånger i rabatten!


Åkte ner till affären tillsammans med Laila...

För första gången i år har jag hört en båtmotor...


Isen börjar gå upp, snart är den borta :)






Utsikten




Vidare ner till stranden....
Vi stannade vid båtbryggorna intill stranden...

Hur söta är dom inte!






Nellies premiär bad...




Nellie lite tveksam, ska jag hoppa! Eller inte?.... INTE!




Sen var det dax för Bazzes premiär dopp


Vet inte vem som blev mest chockad...


Hann inte riktigt med. Tänkte mig att dom skulle springa på bryggan, men inte bada. Det var ca en ½ meter upp till kanten på bryggan, så hon kom ju inte upp igen. Då fick hennes mamma rycka in! Tänkte först att jag skulle få kopplet runt frambenen & under magen. Men det vart att jag fick ta henne i nackskinnet. Men inte vart hon rädd eller så, men jag gjorde ingen grej utav det heller. Jag visste att det skulle löst sig på ena eller andra sättet.
Har varit ute hela eftermiddagen, 5 timmar. Är fylld med energi & E-vitamin.

Nu sitter jag i soffan , har ätit banana split glass till efterrätt, mums!



Kommentarer
Postat av: Renée

Åh, vilken underbar dag! Kul att bara se hur djuren beter sig, jag har själv fullt upp! Ha det bäst och hoppas ni får sol i helgen! KRAM

2011-04-14 @ 20:45:54
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com
Postat av: Skrutten

Hej Madeleine Vilka vackra bilder. Det är så härligt att se hur våren kommer med stormsteg.

Psst..jag har bytt blogg och finns nu på http://edslivet.bloggo.nu/



mvh

Skrutten

2011-04-15 @ 00:12:54
URL: http://edslivet.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0