En underbar eftermiddag ute i solen

Vart en oväntat bra dag, både hur jag mått, vädret, god mat....

Nu har jag suttit & legat i soffan under kvällen, men det var bara skit på TV! Jag såg Stockholm-Båstad på 4:an, hade sen tänk se någon av filmerna, men det var ju inget att se!

Så har nu suttit & pratat i telefon istället. För första gången denna vecka jag orkade göra det. Har ju som ni vet inte mått någe vidare, är fortfarande öm i musklerna & dom värker. Men på en nivå som går att hantera!

Tänkte dela med mig av bilderna jag tog då jag, Bazze & Nellie träffade Ruedee & hennes barn ute i lekparken :)





Nellie i full action, hon söker efter sorkar..






Det var kul att studera henne då hon var helt inne i sin bubbla med sork letande! Hon for fram & tillbaka, grävde, nosade... Jag såg ingen sork, om hon gjordekan jag inte svara på...



Kul hade vi, kastade boll också, Nellie är nu duktig på att apportera, men det är en lång väg kvar.. Vi avslutade med att gå en liten runda, en omväg hem, kan man säga ;)

Nu börjar det bli dax att lägga sig. I alla fall om man tittar på klockan. Sen har jag egentligen ingen anledning att lägga mig. Men känner just nu att det inte finns det att var uppe heller... Ja det tar väl en stund innan jag kommit dit...

Hoppas ni har haft en toppen helg! Ser fram emot en ny vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0