Ska jag kosta på mig dom?

Det är frågan?
Dessa skor har jag velat köpa i flera år men ännu inte tagit mig råd!



Textile shoe



Dom kostar 199 kr på Dinsko. Jag vet att jag kommer ha stor glädje av dom! Användbara till allt! Så jag ska sova på saken, så får jag se hur jag gör?... Egentligen är det inte om jag kommer ha glädje av dom, använda dom osv.. Utan frågan är, har jag råd?

Ska jag köpa dom får jag beställa dom på nätet, för att vänta tills jag kommer till butiken dröjer det för länge till! Men känner mig osäker att beställa skor jag inte prövat....

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart du ska unna dig dem! Jag har köpt skor på nätet och vet man bara sin strl så brukar det funka, och är de inte bra får du skicka tillbaka dem.

Kram

2011-04-03 @ 07:43:50
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/
Postat av: sussi

Inte för att var pessimist..Men är dessa sulor verkligen bra för din rygg? Eller har du egna inläggsulor att sätta i? Snygg är dom de håller jag med om!! (Men jag är ju ergonomiskadad)

2011-04-03 @ 15:07:46
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Gullig du är Stina! Det lutar åt att jag köper dom :) Det är sant, man kan ju alltid ångra sig Kramis



Sussi: Har tänkt tanken. Men jag har inläggssulor. Sen är inte det meningen att jag ska ha dessa som promenad skor. Utan mer vid andra tillfällen, något att byta med. Ja försöker alltid avväga det ergonomiska jag med ;) Kramis

2011-04-03 @ 19:01:31
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0