Så är det när inte hjärnan är med...

Som väntat var jag extremt trött igår kväll!

Somnade på soffan, vet inte exakt vad klockan var, runt 23... Vakande igen vid 02.30 tiden, hemskt är det! Men det var bara att gilla läget, masa sig in i sängen & ställa klockan så jag vaknar nästa dag. Inte för att jag inte skulle vakna, ganska omöjligt när man har hundar. Men jag hade en tid att passa.

Hade som väntat svårt att vakna, ta mig upp.. Men kom iväg som tänkt, är hemma nu igen.. Men innan jag berättar om dagens lilla utflykt så tänker jag vila på soffan. För nu värker det lite här & där, när jag idag glömde varenda ortos hemma!!!! Ja, nu ljög jag, nackkragen var med... Så nu mår jag därefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0