Nu är dagen här!

Är lite spänd för det jag ska göra idag!

Ser fram emot det & har gjort det länge! Äntligen är dagen här, har stor förväntningar. Jag kommer nog lära mig en hel del. Då jag får pröva ut el-scootern. Undrar om jag får välja färg & om det finns fler än röd & silver? Det ska jag fråga. Har beställt taxi, det är beräknat att ta 1½ timme där, så jag har bokat hemresan nu innan. Så jag slipper tänka på det sen, hoppas att allt flyter på idag.

Laila ska se efter hundarna medans jag är borta. Tänkte försöka hinna ta en sväng med dom nu innan jag åker så hon får lugn & ro. Ja inte för att dom är stökiga. Men då har dom gjort sina behov innan dom kommer till henne. Då känns det bättre för mig att lämna iväg dom också! 

Berättar om dagen & visar bilder sen när jag kommer hem.... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar med spänning på bilder:)

hoppas du hittar en modell och färg som du gillar!

Och vilket lyft i vardagen när du får mera rörelsefrihet!

2011-04-19 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0