Helt slut!!!

Sovit hela dagen!

Jag har inte kunnat hålla mig vaken, somnade på soffan & där vart jag kvar. & har legat här hela dagen. Hundarna har också sovit, dom var trötta efter gårdagen.

HTJ dök inte upp!
Hade 5 missade samtal ifrån dom igår när jag kom hem. Jag ringde upp, pratade in ett meddelande. Gjorde allt idag för att hålla mig vaken, dom skulle vara här kl 12.30. Men kom inte. Klockan 13 ringer dom, säger att det är ingen som kan komma idag. Säger att dom ska komma imorgon. Det tyckte inte jag var någon bra ide! När jag ska ha folk här. Men hade inget val, om det ska bli städat innan så är det morgondagen som gäller. Så kl 12.30 kommer hon.

Nu ska jag lägga mig ner igen. Måste vila om jag ska orka vara uppe imorgon!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0