God morgon...

Det blev ingen promnad igår :(

Det blev en kväll på soffan, film maraton. 3 filmer & körslaget såg jag. För en gångs skull var det riktigt bra filmer på TV. Den sista jag såg var bäst av alla 3, "Rock man". Alla gick på 5:an, lustigt :)

Så gjorde inte så många knop igår, hade inte orken. HTJ var här & gjorde fint. Jag plockade undan lite som legat framme LÄNGE! Som av någon anledning inte låg på sin plats?... Förstår inte! ;)  

Inga planer för dagen, så vi får se vad den har att erbjuda & vad som faller mig in.

Vad ska ni göra denna söndag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

go morron eller snarare god dag:)

idag blir det den månatliga eds-träffen,vi blir inte så många idag...det börjar bli vår och alla har fullt upp! Men annars inte några planer annat än en bastu i kväll och jo föresten...premiär på grillade hamburgare för säsongen...gott!

2011-04-10 @ 12:11:30
Postat av: Madeleineslife

Go middag.. Kul! Huvudsaken är att det är ngra st i alla fall & att man fortsätter. Det är så lätt att detrinner ut i sanden :(

Skönt med lite bastu :) Trevligt! Jag har oxå planerat att göra hambugare :) Hoppas ni får en toppen dag! kramis

2011-04-10 @ 14:03:42
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0