Det vart lite mer än bara fika...

Dom var lite senare kanske än tänkt. Så vi gjorde en middag till oss, så vi åt först. Sen tog vi lite fika. Lilla Freja hade fått dra ut en tand tidigare under dagen, så hon fick smootie, mixad mat & chokladpudding till efterrätt. Men inte var hon ledsen för det! Snarare tvärtom... ;)

Slut i kroppen har nu jag legat på soffan, vilat lite.. Ska inte låta det blir lika sent ikväll då jag måste ställa klockan imorgn för att sen handla. Så ingen sovmorgon här inte! Då vill det till att jag lyckas somna tidigare så jag orkar med det.

Får bara åka varje helt timme här hemifrån med FT, så funderar på om jag ska vara jättetidig eller bli något sen tills jag ska möta upp HTJ? Jag får bestämma det imorgon, men det lutar åt att vara tidig!

Hoppas ni har haft en bra dag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0