På äventyr....

Hann inte skriva innan jag åkte...

I torsdags kväll åkte vi iväg på redezvou, vi var inte framme förens mitt i natten så det vart lite senare än planerat.. Men vi kom fram till slut i alla fall. Mycket kul att se alla igen & vara tillbaka igen.

Igår var det skit kallt! Men det regnade inte hela tiden i alla fall. Så alltid något! Var ganska dålig igår, satt & gjorde lite hantverk. Sen när vi hade ätit & skulle resa mig upp låste sig bröstryggen!!! Så har haft så ont & har fortfarande, svårt att röra mig & andas, fick behandling på kvällen så då vart det något bättre. Så kunde vara med i stort sätt hela kvällen.

Som tur är så var det varmt & sol idag så det vart min räddning! Har ett kaninskinn runt nacken & innanför klänningen.

Idag har vi haft marknad för turister, indianerna hade uppvisning, lotterier, sång m.m så det har varit en lång dag... Med massa SOL!! =0)

Men ikväll blir det lugnt  skönt. Så mysigt sitta runt brasorna, mingla runt & umgås!

Berättar mer sen i nästa inlägg & lägger upp bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0