Nu är det sista klart!

Nu har jag farit runt som en yr höna idag..

Det känns så just nu.. Fast jag har mer eller mindre haft läget under kontroll & planerat dagen för att hinna med & för att jag ska må så bra som möjligt. Har inhandlat det sista jag behöver & städat undan det sista hemma. Så det kommer vara fint när jag kommer hem igen efter helgen. Hoppas jag i alla fall! För Jane är rätt duktig på att både stöka ner & skita ner... En liten katt som hon tror man inte kan ställa till med så mycket, men då tror man fel.. För det är minst sagt vad hon kan!

Har hämtat ut mina mockasiner idag som har fått en gummisula fast sydd.. (inte dom som jag har sytt själv, dom jag lagade med lite nya delar). Mycket fina blev dom!

Det kommer vara lite tyst nu ifrån mig i några dagar.... Men lovar att jag ska berätta allt & visa bilder sen för er när jag kommer hem igen... Hoppas ni får en underbar helg, för det ska jag ha med mina vänner!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0