När ska man lära sig?...

Fick massa nytta gjort idag, men det har sitt pris...

Att jag aldrig lär mig!!! Men är tvungen att få det gjort innan det är försent & har ingen hjälp att få nu.. Så vad gör man. Jag brukar försöka dela upp min gräsmatta på 3 delar. Dom är inte stora & inte tillsammans heller. Men vet att om jag ska må hyfsat ok efter så bör jag inte göra mera... Idag var målet att få gräset på baksidan klippt, men den mindre delen borde ha klippts på framsidan redan... & för att inte få klagomål av hyresvärden så tog jag baksidan & den mindre delen på framsidan. Rensade runt 2 av rabatterna också...

Sen gick jag in, åt middag, vilade en stund & tog sen en kortare promenad med hundarna. Gissa hur jag mår nu då..? Kroppen skriker av smärta!!! & jag är spänd som en fiolsträng i musklerna vid nacken, axlar, ner i ryggen & käkarna... Sen är huvudvärken Tor är på väg!

Så det ända rätta nu är spikmattan i ett mörkt, svalt sovrum, med ögonbindel på, sen vetekudde & SOVA!! Så hoppas på en bättre dag imorgon.

Natti natti....


Kommentarer
Postat av: Renée

Att lära sig när gränsen är nådd är väl bland det svåraste som finns... Jag har dock inte så svårt med det längre eftersom jag har så mkt hjälp med allt. Sen skiter jag helt enkelt i sådant som är jobbigt! Vem bryr sig vad jag har för gardiner? Det byter jag om jag möjligtvis skulle ha extra energi nån dag (väldigt sällan alltså!).

Hoppas du repar dig, kramis!

2010-09-15 @ 12:58:07
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0