Mockasinerna är klara!

Nu äntligen gjorde jag det sista på mina fårskinnsmockasiner. Det är dom första jag har sytt själv & en helt egen modell blev det :0) Eftersom jag ville ha ett par varma gosiga... Nu får jag testa dom snart om dom håller måttet ;0) Funderar på att lämna in ävendess för att få en gummisula under, så dom håller längre..?

Sen ska jag smycka dom med pärlor.. Troligtvis med en pärlrosett (en rund platta med ett symmetriskt mönster av små pärlor i olika färger) på varje, när jag hittar 2 likadana...






Kommentarer
Postat av: Renée

Dom såg ju otroligt gosiga ut! Nu fryser du inte om fötterna i vinter!

2010-09-14 @ 12:36:08
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0