Mjukt överlämnings möte?

God morgon!

Kunde inte somna igår när jag lag mig. Såklart när man har en tid att passa på fm.

Har dragit mig upp i dag för att gå på ett möte på AF. Vet inte riktigt vad mötet innebär? Men det ska vara ett mjukt överlämnings möte står det i min kallelse. Tror att det har något med att jag ska ingå i ett program & dom ska göra en utredning hur mina möjligheter ser ut. I väntan på att min sjukgymnast bla på UAS skickar underlag till min sjukdom & mina svårigheter. Men gör detta nu för att jag ska få några pengar.

Så vi får helt enkelt se vad som händer idag...


Kommentarer
Postat av: litentanta

Har varit dålig på att kolla runt på sistone, du vet, man blir bara trött och orkar inte med nånting... :-(



Hoppas att mötet blev bra, det där "mjuka" ställer jag mig tveksam till då allt som har med fk att göra mest är stenhårt, kantigt, vasst och gör ont =(



Kramen till dig och sov gott, Morden i Midsomer kallar mig till sängen nu!

2010-09-01 @ 20:52:57
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Pia

det kanske är så att du ska med i samverkan som jag, samverkan mellan FK och AF, då får du beviljat 550 nya dagar och ett helt år på dig att testa din arbetsförmåga.



Det är jättebra, be att få gå ett program via Arbetslivsresurs, dom är sååååå bra!!! dom finns i hela landet och är något man kommer i kontakt med via AF. Bara ett tips! kram och hoppas att mötet gick bra!

2010-09-01 @ 22:41:59
URL: http://edsmamman.blogspot.com
Postat av: Madeleineslife

SVAR: Litentanta; tack vännen! Ja det har du rätt i, tyvärr så har inte Fk mycket positivt att komma med för "oss".... "mjukt" vet jag inte vart dom fått ifrån?! Känns som om dom vill släta över det hela lite....



EDS mamman; Jag har redan varit med i samverkan 2009. Det var då jag kraschade fullstäningt!!!! Så det passar inte mig tyvärr... Kommer heller inte få det en gång till när jag redan gjort detta. Nu ska dom göra en annan slags utredning, vad jagh ar för arbetsförmåga..? Skriver mer om detta i nästa inlägg.



Tack för erat stöd det värmer! Kramis

2010-09-02 @ 17:08:16
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0