Känns som längsta lördagen på länge!

Nu har klockan passerat midnatt för läänge sedan!!! Men har varit så inne i det jag hållit på med så klockan bara rusade iväg.. Har tagit mig ut i friska luften idag & då var det frisk luft ordagrant! Det har blåst så jag troddetaket skulle lätta! Nellie skällde vid ett tillfälle för hon trodde det var någon oinbjuden på våran trapp... Men det var de ju inte utan det var blåsten som orsakade ljuden. Har lyckats göra lite hantverk här på kvällen oxå :0) Med mina nya pärlor... Imorgon hoppas jag på att kunna ta mig ut i skogen & titta efter dess guld! Hundarna kan få springa lösa oxå.. Bara njuta av nuet. Men en sak i taget, nu ska jag ta å borsta mina gaddar & sen nanna kudde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0