Hur svårt kan det vara?!

Igår efter mötet så bjöd Laila mig på thaimat, mycket gott & trevligt hade vi!
Tack Laila!

Sen efter det så skulle jag försöka få tag i en hake till Bazzes koppel som är trasig! Har letat länge! Hur svårt kan det vara?! Vi var runt till 4 olika butiker igår. När jag i sista försöket chansade på att en djurbutik som kanske hade, vilket jag inte trodde. Tänkte att dom säljer bara hela koppel, mat etc.. Men det var tur att jag kollade för tänka sig så hade hon en! =0)

Det var den 10:de butiken jag letade i, hade nästan givit upp & trodde att en sådan karbin hake som jag sökte inte tillverkades längre. För vilken butik jag än hade gått in i hade krokar men inte den sorten.

Nu har jag en, men nu hittar jag inte kopplet.. Vet att jag tog upp det till gården för en tid sen. Men vet inte vart jag lag det?... Kanske att det hänger i mitt skåp, kom ja nu på =0) Får undersöka saken...
men tanken är att jag ska ta bort den trasiga kroken & sätta dit en ny, för själva kopplet är det inget fel på! & att köpa ett nytt läder koppel har jag inte råd med, sen är det helt onödigt oxå.

Fortsättning följer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0