En mysig dag på flera sätt...

Klockan har blivit alldeles för mycket ikväll igen!!

Vi hade en mycket trevlig middag hemma hos mamma. Med syskon & respektive. Var helt slut när jag kom hem! Hade innan middagen tagit mig en sväng med hundarna ner till havet, så underbar luft, man känner doften av ek, björk, saltvatten....

Har hunnit gjort lite till på mockasinen så snart är båda klara. Men har letat ihjäl mig efter kontaktlimmet!! Som tydligen har fått fötter...?? Har några ställen som jag vet mig lagt det på tidigare, men inget av dom ligger det på & inte de andra ställen jag kunde tänka mig heller.. Så utan det kan jag inte göra klart de sista på mockasinen... :0(

Imorgon blir det en lång dag, därför borde jag ha legat & sovit för lääänge sen! Ska träffa min arb. terapeut i UAS. Återbesök efter 1 månad som gått nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0