Bra att få besök ibland...

Fick en anledning att städa upp här hemma när Ruedee & hennes son skulle komma på besök.

Det har inte funnits orken till att göra det, men golvet var tvunget att dras av nu!! Sen vart det lite annat av farten... Dom har varit här, vi har fikat/ätit mellis. Mycket trevligt var det att få en pratstund, nu när det var ett tag sen vi sågs... Uppdatera oss lite för vad som har hänt sen sist. Ja vi har ju haft lite kontakt via telefon så helt lost var vi inte ;0)

Det är höst väder utanför & sol. Skulle vilja ta mig ut en stund med hundarna. Men för att orka det behöver jag nog både middag & en powernap först. Annars tar jag ut mig själv, & det är bara jag som år dåligt sen... Det vill jag ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0