1 timme i taget

Något bättre idag...

Gårdagen var som väntat, värk, feber, huvudvärk... Så sov mer eller mindre bort hela dagen... Gick å lag mig tidigt, men har haft svårt att sova under natten då värken gjort sig påmind. Tog mig upp på fm i alla fall, men utan att jag visste ordet av så sov jag igen.

När telefonen ringde på em så satte jag mig upp, har sen orakat sitta uppe mer, tagit en dusch.. Men har feber fortfarande & värken molar.. Så det blir att ta det lugnt ett tag till, så kroppen hinner återhämta sig! Har inga planer nu närmaste dagarna heller & kommer låta det förbli så. Just nu tar jag 1 timme i taget & denna dag har känts mycket lång! Men snart kan jag gå å lägga mig för att förhoppningsvis sova resten av natten.


Kommentarer
Postat av: litentanta

Hoppas så att din fredag blir bättre!

Även om du vet om hur det blir när du

varit i full fart så kan det ju vända

fort den här gången!

Kramen på sig!

2010-09-24 @ 01:44:24
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0