Soffan & fåtöljen är på plats

Så kul!!
Men det var lite mindre plats än jag hade räknat med..

Så vet inte riktig hur jag ska möblera nu..? Men har ställt sofforna & fåtöljen som jag tänkte så får vi se. Det är skönt att få lite ändring, man får lite energi utav det samtidigt. Jag har länge velat ha en till soffa & en fåtölj till min läshörna. Så nu gick min önskan i uppfyllelse. Behöver tvätta överdraget på båda båda sofforna & fåtöljen, men får ta det vid ett senare tillfälle när jag kan få hjälp med den.

Ha bytt plats på bokhyllan & chiffonjen, det blev super bra! Var en tanke tidigare, men hade inte hjälp då & sen har det inte blivit av. Men nu fick det inte plats om jag inte gjorde det, så det passade bra. Kommer nog bli en hel del ändring för övrigt oxå. Nu när man får upp ögonen, nya idéer, det är så lätt att bli hemmablind.

Så får ta lite i taget nu, hoppas på att jag får det klart inom några dagar....
Lägger upp bilder sen så ni får se...


Kommentarer
Postat av: Renée

Skulle oxå vilja ända på mycket men i min lägenhet så går det bara att ha det på ett sätt tyvärr... Tur att jag inte fick för mig att köpa en ny soffa nu innan kissen kommer, bättre det blir klo-hål i den som redan är sliten... Kram

2010-10-25 @ 10:46:32
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0