Skit dag!!!

Vaknar av att strömmern gick imorse..

När jag sen vaknar nästa gång är jag förvånad över att jag sovit så länge. Det var 16 grader här hemma! Fick klä mig varmt & har morgonrock över det för att hålla uppe värmen. Det fanns fortfarande inte någon ström! Den kom dock tillbaka vid 13 tiden.. Det är nästan 1 dm snö som kommit, men  nu smälter bort & blir slask.

Igår plockade jag ur bokhylla, röjde undan allt annat som var ivägen för att ta in en till soffa & fåtölj. Nu har jag så jä*la ont idag!!! Skit också!!

Blir inte bra i ryggen & mina muskler. Det var ju mycket bättre igår, men då vilade jag större delen av dagen. Men det jag gjorde igår kväll räckte & det fick jag sota för! Nu har jag tagit extra tabletter så jag ska kunna resa mig upp utan att det snurrar & dunkar i huvudet. Men måste få en vändning nu!

Ge mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0