Ok får den av mig!

Nu har jag lyckats med oxynorm & diklofenak att ta bort toppen av smärtan :0)

Väntar in i det längsta för att ta extra tabletter, men gör jag inte det så vet jag hur det slutar & orkar inte & vill inte åka tut tut bil!!
Nu har jag tittat på Rallybrudar på 4:an, har velat se den sen den kom. Tyckte den var helt ok, inte den bästa jag sett... Ska lägga mig nu, läsa lite men vet inte vilken bok. Har börjat på en till igår som jag ska läsa parallellt med den andra... Båda är spännande på sitt sätt & det blir svårt ;0)

Men måste få lite sömn innan Lisa kommer imorgonbitti på en kopp te. Det som är bra är att jag behöver inte ställa en klocka eller klä på mig. Hon ringer när hon är på väg, jag går upp & låser upp bara ;0) Sen får hon ta mig som jag är, den tiden på dygnet/morgonen.. Men det vet jag att hon gör!

Natti natti..


Kommentarer
Postat av: litentanta

Hej vännen! Läser ikapp mig, du har haft en tung tid själv, mitt i alla härliga bilder, värk är en tärande livskamrat minst sagt :-(



Jag själv har det kanske lite "rörigt"? Stressade sönder mig av utförsäkringen helt enkelt, även om det kanske inte märkts utåt så mycket så står jag nu här med en totalhavererad skalle...både irriterande och sorgligt. Är så nöjd över att "psyket" är starkt trots att man tar stryk ändå, om du förstår hur jag menar?



Har ju en PTSD som blommat ut hejvilt, inte så konstigt när det blir för mycket, o en fjantig sak som trasiga tänder och akutbesök hos tandläkaren tömmer mig på all kraft. Är nu lovad kraftig sedering, lite stolt över att jag vågat gå dit de här 2 förberedande gångerna men nu ska åtminstone 1 tand väck i morgon.



Dumma saker som jag har gjort på sistone är tex att titta på tinninglobs-operationer, epilepsiop, total panik inuti om utifall att det skulle visa sig att det är vad som behövs nu.... (men det är länge kvar tills vi vet det, jag är bara sådär livrädd du vet)



Mardrömmar som bjuder på brutala uppvaknanden, kastar mig upp ur sängen och förstår ingenting alls, det är full fart i mitt huvud på både tänk och "elektricitet" så jag är ganska introvert numer skulle man väl kunna säga. Därför är det ju så härligt att titta in här hos dig, ditt liv går framåt mitt i alla jobbigheter, är som alltid så imponerad över din "motor".



Ta hand om dig, vila, dämpa så mycket smärta som går och brrrr, frös inte liten vovve under badet? ;-)



Kramen från svamlan i norr.

2010-10-18 @ 09:35:35
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0