Borde sova..

Nu ligger alla mina änglar och sover...
Klockan är mycket.. Har inte hunnit bli riktigt trött än. Men har ju inte gjort något idag heller, sovit från och till på soffan. Vilket har varit bra för min kropp. Har inte huvudvärk längre, vilket tyder på att mina muskler får vila. Men det är lätt då att dra igång med något så är det tillbaka på noll tid. Men tänker hålla mig i skinnet. Hade jag haft ett badkar så hade jag tagit mig ett varmt bad nu, men får istället krypa ner under mitt duntäcke. Brukar få sällskap av Jane, ja Bazze & Nellie tvekar inte om dom får. Dom brukar komma in på morgonen & krypa upp  i sängen, som barnen gör hos sina föräldrar..

Hoppas på en "bra" dag imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0