Bara för en dag!

Vad jag ska skriva om det vet jag inte än..? Men det kanske löser sig eftersom, det brukar kunna göra det i alla fall.

Just nu behövs det inte mycket för att framkalla mer smärta. Så försöker i den mån jag kan ta det lugnt. Men man blir galen på att sitta/ligga & bara vara också. Men vart bjuden över till min faster idag på fika, Ruedee & hennes barn var där också. Så vi tog oss dit, hundarna fick vara ute på tomten medans jag var där.

Efter det så tog vi en promenad i sällskap av Ruedee. Trevligt med lite sällskap! Vi gick en ganska lång promenad, men i lugn takt. När vi kom tillbaka var barnen ute, passade på att busa lite med dom & hundarna, Bazze dödade en boll.. Oops!.. :0) Men kul var det!

Efter det har jag inte orkat något, ont, ont! Så tog extra värktabletter nu mot kvällen, för vad jag än gjorde så blev det inte bättre. Nu för stunden är den under kontroll. Men tänkte lägga mig innan verkan på tabletterna går ur för mycket.

Trots allt har jag haft en bra dag! Man får fokusera på det positiva som hänt.

Skulle behöva få ork att ta tag i det här hemma, tvätta, städa, diska m.m.. Men det är de mest akuta just nu! Skulle vilja somna & sen när jag vaknar är det borta eller för en dag vara bra & kunna göra ALLT fint här hemma. Det kan jag inte nu & jag får hela tiden ta det som är mest akut, det andra har jag fått lära mig att blunda för. Men det är inte så att jag badar i skit här hemma, men tror ni förstår vad jag menar... Många röjer av allt en gång under veckan & sen håller efter under resten av veckan. Så gjorde jag också förr...

Hur har du haft det i helgen?

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0