Bara att inse!

En dag på soffan...
Kan inte göra mycket annat. Bara att inse, jag MÅSTE vila min kropp om den ska bli bättre. Vet inte hur lång tid det kommer att ta? Hoppas att jag kan få lite hjälp med hushållssysslorna, för det gör att jag blir sämre & det bir svårt att återhämta sig.. Jag kan ju inte bara skita i allt..

Försöker ta mig genom dagarna.. Lite healing, ett varmt bad, olije massage varje dag skulle göra susen! Drömma kan man.. Men healing kanske jag kan få hjälp med i alla fall...

Vad hittar ni på i helgen?


Kommentarer
Postat av: Pia

Vi är ute på landet hos några kompisar till mig. mitt tips är att du vilar om du känner att du behöver det. Det händer att jag sover flera dygn, alltså att jag mer eller mindre sover. Är uppe å äter och duschar och så men sen sover mest.



har du fått nån hemtjänsthjälp för det måste du ha, annars blir du sämre. jag hade tur när jag låg inne som fick kuratorn på sjukhuset att ordna med allting. Nu utreds jag för om jag ska ha en personlig assisten och har fått en ledsagare 11 timmar i veckan.



Skickar en styrkekram till dig vännen!

2010-10-23 @ 17:33:55
URL: http://edsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0