Allt blev bakåfram men roligt hade vi!

Det vart en lååång dag!

Jag blev hämtad runt 10.30, mot stallet.. Ja eller vi svängde förbi hemma hos pappa för att lämna av införskaffad mat. Jag skulle hålla i korven för att den skulle med upp, sen skulle jag fylla en påse med hundmat. När jag sätter mig i bilen har jag inte hundmaten med mig, in igen, hämtar den & iväg. När vi kommer in i fikarummet, vart är korven!? Hmmm..? Ja, har inte du den? sa jag till Lisa.. Nej, du skulle ju ta den! Oops, jag har visst glömt den! Hin hem igen efter korven...

Ja så har min dag fortsatt sen, jag har gjort allt bakåfram!! Men haft kul, många skratt åt tokerier & glömska.. Tog in Tempus, fick pulsa i snön för att hämta honom, med 4 hundar som glatt skutta fram genom snön. Hmm, önskar att jag kunde göra det med samma lätta steg & glädje!...

En som tittar efter sina vänner & inte kan förstå varför ja inte bara släpper honom...



Tjoho!! Äntligen...



Sen lite lunch/middag på det. Sen var jag som slut! Duschade Freja, sen skulle jag vara barnvakt. In med hundar i bilen, vet att Nellie fegar & tar inte riktigt satts för att komma in i hennes bil. Samma sak denna gången, men reflexm'ssigt ska jag ta henne i fallet i baken & skjutsa på, varav hon faller ner & NOCKAR mig!! Så jävla ont det gjorde! Rätt över munnen, tårarna kom & en jävulsk huvudvärk som ett brev på posten! En skamsen liten hund som inte visste vad som hände... :(

Sen väl hemma hos pappa hade jag & Frejan mys i soffan, åt lite middag igen.. Läste saga & sen kunde jag koppla av mellan gångerna jag fyllde på med ved i brasan...

Väl hemma igen kl 22.30! SLUT! Då kommer allt.. Nu värker mina knän som vet inte vad! Vrister, rygg etc.. Så vi får se hur morgondagen blir? Men har haft en bra dag trots allt!

Tack Lisa för idag ♥

Kommentarer
Postat av: sussi

så härliga bilder på hästen. Rider du någonting då du har bättre dagar?

2010-11-26 @ 22:37:21
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0