Vilken helg...

& kalas på det...!! Åter en sömnlös natt.. Många sov en timmer mer i natt.. Men jag var då vaken en timme mer!!

Har fått sova lite på morgonkvisten & någon timmar på eftermiddagen.. Inte orkat ett skit! Men en av gångerna ja vakande till, höll på värdens sendrag i nacken!! FY F*N vad ont det gjorde & obehagligt det var! Har aldrig fått det där förut.. Vaknade till nästa gång av ett sms.. Just det min pappa fyllde idag, ja jo jag visste det, men det blir lite knasigt när man inte får sova.. Så satte mig upp alldeles yr, klädde mig, fick tag i skjuts & iväg.

Så har ätit tårta.. Min kropp tyckte det var sådär eftersom jag inte ätit mycket under dagen, en skål yoghurt med nötter i på morgonen närmare bestämt.. Men Lisa hade bakat sååå goda vaniljbullar bara för min skull, så dom gick inte att motstå.. Sen en tårta med bla annat grodor på, hon sa att hon tänkt på mej..? Hmm, förstår inte!? ;) Det är så baserat på en händelse när jag var liten så har jag idag fobi för paddor & grodor!...



Stumpe hjälper sin pappa att öppna paket... ;)


Freja är ju bara för go!

Freja: Kan jag få tårta?
Nej, vi börjar med en bulle.
Jaha, kan jag få en bulle?
Men är det någon som sagt varsågoda då?
Freja: Varsågoda!
Hahaha, ja hon är inte dum hon heller....


När jag sen kom hem skulle jag bara, sen skakade hela jag, höll på att få blodsockerfall! Så som tur var hade jag en färdig pizza i frysen som jag gjorde i ordning. Nu har jag vilat lite på soffan, tecknat lite & gjort lite nytta på datorn.. Tänkte försöka sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0